2015/03/11

My cat with fearless eyes 不敵な面構えの猫

Today is the fourth anniversary of the Great East Japan Earthquake.
May the victims' soul rest in peace...
今日は東日本大震災から4周年。
亡くなられた方々のご冥福を心よりお祈りいたします。



My cat with fearless eyes.
He has not only a forbidding face, but also a rough nature.
If I scold him for his doing wrong, he gives me payback later lol

こわ~い目をしたうちのニャンコ(笑)
顔だけじゃなく性格もきつい。悪いことをして叱ると、あとで仕返しされます(笑)




with a stern glare





Innocent face when he is sleeping :) 寝ているときはあどけない(笑)









"Hey! Don't look at me!" ”こっち見てんじゃねえよ!”








He lived in the cage when he was more violent than now. He is three years old.
昔はもっと乱暴だったのでケージに入れてました。今年で3歳。





camera  (Sony Syber Shot DSC RX100, LUMIX GF1 with G VARIO14-45mm.)





関連記事

天使か悪魔か?
My cat again
My cat